dilluns, 16 de febrer del 2009

Aquest cop si!




Ahir amb un dia esplèndid, per fi varem gaudir de la neu, la que ha anat caient sense parar aquests dies. El Toni, l'Isma i jo ens varem calçar els esquis i les raquetes i pujant des de la Pleta de la Vila, a la vall del Pedraforca, varem enfilar cap el refugi Delgado Úbeda. La neu no pintava gaire be, amb trossos gelats a la part final de la pujada, i crosta a tot arréu.


En total uns 700m de desnivell. L'entrepà de pernil era més bo que mai! i el sol brillava com mai. El Toni i l'Isma varen anar fins a la Gallina Pelada, i un cop al refugi, varem iniciar la baixada. Durant la pujada i veient la crosta de la neu anavem cabilant com baixariem sense trencar-nos alguna cosa...però mentre varem ser al refugi la neu es va transformar i ens va permetre fer una baixada acceptable. A la zona del bosc i el Toni i jo amb els esquis, i l'Isma amb la taula, varem gaudir d'una neu inmillorable. Al final la baixada va ser millor del què ens pensàvem, i varem poder arribar al cotxe sense treure'ns els esquis!!

2 comentaris:

Dani ha dit...

Preciosa tota aguella zona del pedraforca, jo tinc pendent pujar-hi fins a la cima del Comabona però amb la MTB, que al maig ens vam quedar a menys d'un quilòmetre per culpa de la boira y la neu. A vore si aquest any hi tornem.
Per cert, la primera foto molt maca, sembla que aneu caminant pel mig del pol sud XD.

Una abraçada.

laura ha dit...

ei wapa! que jo no sabia que tenies bloc! :D
està molt be i ja he vist que tb has vist el meu ;)
està molt be pq així podrem seguir-nos la pista, jejeje!