divendres, 4 de maig del 2012





Què tenen les muntanyes? perquè me les estimo tant?  Què em donen que em fan viure? Perquè necessito la meva dosi de muntanyes cada cert temps?
Quan miro aquesta fotografia se m'omplen els pulmons...no ho puc evitar...és com una revifada que em fa somriure...
Les muntanyes sempre han estat importants per a mi, sempre les he necessitat, sempre les he gaudit i son un mitjà de vida per a mi. Les estimo, les cuido, i tot això em retorna cada vegada que ascendeixo a alguna d'elles.
Son belles, salvatges, estan vives, ho se, perquè el que em transmeten ho certifica.
Ara tinc ganes de muntaya de nou, tinc ganes de què m'injectin la savia que m'omple les venes de vida.
Intento transmetre l'amor a les muntanyes als meus fills, i quan veig que en gaudeixen, m'omple d'alegria.
Sense muntanyes no podria viure, n'estic segura...