dimecres, 22 de setembre del 2010

TOT UN LUXE

Poder sortir a la muntanya una tarda qualsevol de qualsevol dia de la setmana, crec que és tot un luxe, avui dia. Ens capfiquem en coses banals, materials, que creiem que ens dónen la felicitat...però com ens equivoquem. Tot el què necessitem es troba a les coses petites, aquelles en les quals no parem atenció.
Per a mí és essencial el contacte amb la natura. Es ella la que realment em dona la llibertat que necessito. Per això no cal que hi vagi tan lluny per descobrir-la, la tinc al costat de casa!!!
M'agrada agafar els nens i endinsar-me al bosc, ara a buscar bolets, després, més endavant a tocar la neu, a la primavera a olorar les flors i les agulles dels pins...i m'agrada que el bosc i la muntanya m'abracin...
Aquesta foto és de fa uns dies, d'hora al matí, quan els sol començava a inundar tota la vegetació, quan els rajos s'embullaven entre les branques dels arbres...lentament, amb amor i tendresa...