dilluns, 17 de gener del 2011

Avui sí

Després d'uns dies de poc rendiment, avui per fi m'he trobat be trotant. Un munt de sensacions m'invaeixen quan corro, però és molt desagradable córrer quan portes 10 minuts fent-ho i vas altíssima de pulsacions. Crec sincerament que no estic preparada per a una prova important, mitja marató, i molt menys una marató. L'objectiu primordial per a mí és arribar a córrer i trobar-me be fent el temps que faig, que sol ser d'una hora. Ara sóc incapaç de baixar de l'hora fent els 10 km que faig, per tant el meu primer objectiu, per arribar a aconseguir participar a qualsevol prova, és baixar aquests 60 minuts.
La Sant Silvestre de 5 km d'aquest any la vaig fer en 33 minuts. Massa temps.
Per altra banda, hi ha el tema de les pulsacions. Tinc ganes de fer-me la prova d'esforç per saber què em diuen, però molt em temo que em diran el mateix que 10 anys enrere, quan entrenava de valent: tinc les pulsacions molt altes en general i poc umbral. Potser no tinc un cos adient per córrer, però és estrany, perquè quan faig esquí de muntanya aguanto bastant. Sempre dic que jo sóc diesel, però vaja, sembla que amb això del running no m'acabo de trobar.

Cursa Sant Silvestre 2010