diumenge, 23 de gener del 2011

Millor que cap altre dia!

Surto a córrer a una temperatura de -3ºC. Fa un sol radiant i afortunadament no fa vent.
Avui surto amb la intenció de no controlar el temps. Començo a un ritme molt suau, no vull cremar-ne només sortir. A mida que passen els minuts el meu cos es va escalfant, però els peus pateixen el fred de valent.
Quan arribo al km 5, em trobo inusualment be, i em dic a mi mateixa, que tiraré milles sense agobiar-me pel temps.
Quan m'he adonat, he acabat el recorregut de 10km que faig habitualment i el meu cos em demana més!!
Així que, esgotant la llum del dia, he acabat fent 1h 41min, i calculo que uns 16km.
Sens dubte, el millor dia fins avui!!!! Això em motiva molt més!!!

1 comentari:

Iolanda ha dit...

Molt bé! Deixa el temps de banda i gaudeix de cada passa, de cada petit esforç...segueix!!!! Tu i només tu ets la que pots posar límits...ningú més!