dimarts, 29 de març del 2011

A nedar!

Feia quasi 10 anys que no nedava a la piscina. Avui he anat per primer cop després de tant temps. Les sensacions han estat variades. Obviament no esperava fer ni 10 piscines seguides però com a mínim veig que recordo com nedar!
Al final una hora de natació i descansant sovint, no vull abusar el primer dia.
Demà si fa bon temps aniré a córrer, amb les malles noves que m'ha regalat la Jordina. La resta de la setmana entrenaré suau pel dissabte.
Estic ben emocionada, com la meva companya d'equip. Se que ens ho passarem molt be, n'estic segura.
Ja tinc quasi tot el material preparat, em falta alguna coseta d'última hora.
I d'aquí a uns dies...desitgeu-me sort!!!!

1 comentari:

Mookyana ha dit...

Suerte, suerte, fe y fortaleza.

Prometo acordarme de vosotras, y correr mientras esteis corriendo, y andar en bici mientras andeis en bici para que os llegue la energía.

Aupa neskak!!!

Brindaremos por los abrazos que recibireis en meta!!