dijous, 10 de març del 2011

Nou repte: Open Raid Cambrils



Ja està. Acabo d'omplir el formulari d'inscripció per a participar al Open Raid Cambrils del dia 2 d'abril.  Ja feia setmanes que em voltava pel cap participar a un raid, i m'he llenaçat a la piscina!!!!
Perquè no? sempre m'ha vingut de gust provar una cosa així, i quan vaig descobrir aquest raid per internet em va semblar prou atractiu.
La Jordina serà la meva companya d'equip, fa temps que ens coneixem i se que encaixarem a la perfecció. Ella va fer el meu ram de núvia!!!

Hi participarem amb un nom que si mes no sona desenfadat: PETARDE'S TEAM.
N'hi ha diferents categories. Nosaltres hem escollit la categoria Aventura, ni molt fàcil ni molt difícil.

Fa temps que no agafo la bici, i em convé posar-me les piles en aquesta prova, així com a la resta de proves que haurem de superar: escalada, caiac, orientació i trekking. En aquesta última crec que estaré prou preparada. La resta aniré fent, sense agobiar-me!!!!
Al cap i a la fi és el meu primer raid, més val no atabalar-se.
El Toni també hi participarà amb el Toni Droguet, a la mateixa categoria. No haurem sigut massa agosarades??...No......

Em fa especial il·lusió realitzar una prova com aquesta, la veritat. Estic enormement motivada i amb moltes ganes de nous reptes. Córrer la mitja marató de Barcelona (i acabar-la) ha estat com una injecció de positivisme i adrenalina que em fa demanar més...estic molt contenta!!!!
Ara només falta que la feina em permeti una mica més de temps per entrenar...i ja serà tot perfecte!!
Repassar la bici, comprar el material obligatori que ens falta, entrenar abans del dia de la prova, sobretot la orientació. El caiac, malauradament es quedarà pel dia del raid, així que ho donarem tot per fer-ho el millor possible!!!!
L'actitud no te límits!!! Where is the limit? M'encanta aquesta frase.

2 comentaris:

Iolanda ha dit...

Molta sort en aquest repte per a tu i el Toni...!!!!!!!!!! Molts ànims pels entrenaments i la preparació!
Una forta abraçada

Marto ha dit...

hola te deseo mucha suerte.