dijous, 10 de febrer del 2011

Recuperant

Ja fa quasi dues setmanes que em vaig fotre enlaire el turmell. L'esquinç va millorant, a base de fisioterapia diària. De moment porto cinc sessions, però segons m'ha dit la fisio, no creu que necessiti moltes més, la mobilitat del peu és bona i el dolor quasi ha desaparegut.
Amb una mica de sort a mitjans de la setmana que ve començaré de nou la rutina d'abans de la mitja marató. A poc a poc i amb bona lletra ja aniré recuperant la forma que he perdut durant aquests dies.
Es curiós, però ja tinc ganes de posar-me en marxa de nou. El cos em demana córrer!!!!
Amb la nova feina m'hauré d'organitzar millor, ara és una mica caòtic tot plegat: feina, nens, compra, dinars, sopars,...i ara a trotar de nou!!! això sí que em motiva!!! A veure com respon el peu.

1 comentari:

Mookyana ha dit...

Poco a poco!!
Primero el esguince y que termine el dolor.
Luego, ir acostumbrandote a los nuevos ritmos, y por último, que cada día haya una gota menos de caos.
Yo tengo que entrenar entre las 6 y las 7 de la mañana, o a partir de las 8 de la tarde...asi que ¡Bienvenida a los horarios de las locas!!


Un abrazo, y cuidate mucho
Besarkada haundixe ta zaindu zaitez!
Mooky