divendres, 4 de febrer del 2011

Un nou repte: feina nova!

Ahir mateix em varen confirmar que començo com a comercial d'un diari comarcal. És una novetat a la meva vida, un nou repte que assumeixo amb ganes i alegria.
Porto molt temps encarregant-me de la casa, la familia, els nens...i dóno gràcies a Déu per haver-me donat el privilegi de passar 4 anys gaudint dels meus fills, això no es paga amb diners. També passar el trangol del tancament de l'empresa, les tensions acumulades, els desensisos...Però alguna cosa dins meu em deia que ja començava a ser hora d'incorporarme a una nova feina, una feina que m'aportarà, ben segur, sensacions noves, reptes, entrebancs, alegries i penes, que superaré amb molta força.
És una nova etapa que s'obre amb bones perspectives per a mí, si mes no, com a un nou repte! Gent nova, ambient nou, noves sensacions...genial!!!
Gràcies a tots aquells que heu cregut en mi, que m'heu animat quan pensava que no trobaria res, que heu estat al meu costat quan més ho necessitava. Gràcies per les vostres paraules en moments difícils.

2 comentaris:

Mookyana ha dit...

Aupa!!
Mooky naz, Euskaditik.
Asko gustatu jat zure blogga, ta animu guxtixek emoten dotzut!!
Aupa neska!! Pilo bat emakume gabiz zure modun, lan eta lan, eta gainera familixe, umeak... lortukozu, zihur nau, ta egun txarretan, indarra behar badozu, pentseu, merezten duela!!
Hola, soy Mooky, desde Euskadi.
Me ha encantado tu blog, y te mando un millon de ánimos!! Aupa neska!!
Somos un montón de mujeres las que andamos igual, curro, familia, niños... lo conseguirás, seguro.
Y en los días malos, cuando necesites fuerzas, piensa que merece la pena!!

Muxus

Mooky

Judit ha dit...

M'alegro molt que tinguis una nova feina...Felicitats!!! i felicitats tb pel blog és molt i molt xulo...Petonets