dijous, 24 de febrer del 2011

Bones sensacions

Dissabte a Masella

Ja fa quasi tres setmanes que he començat a treballar. Les primeres impressions son molt positives, estic molt motivada, la feina comença a donar fruits, i això m'anima enormement.
Soc conscient de què és un mal moment per fer la feina que faig, vendre espais publicitaris, però les ganes que tenia de posar-me de nou al mercat laboral fan que em senti molt animada i sense cap por als reptes. Tindrà alguna cosa a veure el fet de no posar-me límits??
Fins i tot em diuen que m'ha canviat la cara, que estic més maca. Deu ser que ara em maquillo i així disimulo les ulleres, jejeje.
Es curiós, em llevo al matí motivada, contenta, amb ganes de fer-me amb el dia que tinc per davant.
Se que tot influeix, el positivisme que m'omple últimament, els entrenaments, tot i que entre l'esquinç i la feina he baixat el ritme, el fet de no estar tot el dia ficada a casa criant nens, fent dinars,...
Començo a ser una ferma creient de què la constança realment dona els seus fruits. La vida et sorpren cada dia, aprens coses noves, i te n'adones que qualsevol cosa que et proposis es pot aconseguir.
De moment m'he marcat objectius poc ambiciosos, però precisament això fa que no em posi més pressió de la que puc assumir. Son canvis importants a la meva vida i els vull gaudir, no patir.
Per primer cop en molt temps...puc dir que em sento encara més viva del què ja em sentia!!!

3 comentaris:

Sònia ha dit...

Ostres quina alegria llegir les teves paraules! M'alegro que tot vagi tant bé!
Una forta abraçada

Judit ha dit...

Ei!!!!! Et torno a felicitar per la teva energia i positivis-me... m'alegra que les coses et vaguin bé...petonets

Mookyana ha dit...

Lo voy a intentar un poquito en catalá, vale?
Ostres, M'alegro per la teva energia i per les teves paraules.
No sabes la energía y sinceridad que desprende "bones sensacions". Wow!
Una forta abraçada-Agur bero bat