dimecres, 29 de desembre del 2010

Navidad, Navidad, dulce Navidad...

Aquest any som un més per Nadal. Amb la Martina ja hem sigut 6 asseguts a taula: la mare, la germana, el Toni, l'Oriol, la Martina i jo. Faltaven, però el meu germà Toni, la Mari i l'Emma, la meva neboda. La mare marxarà uns dies per gaudir de la seva neta, que te lluny a Mallorca. Nosaltres haurem d'esperar una mica més per anar-hi...
Els nens viuen el Nadal d'una manera que jo no recordava, però que ara torno a viure. És especial per a ells, ho viuen intensament. De fet la Martina encara no se n'adona gaire, però l'Oriol, mare meva, està tan emocionat!! gaudeixo de veure com ho viu! em fa recordar quan era petita i esperava emocionada l'arribada dels reis d'orient, carregats de regals.
Avui dia, fins i tot tenen masses regals. Nosaltres en tenim prou amb els reis. Ara que si el tió, que si el Pare Noel, que si els reis...masses joguines!!!
Desitjo que l'any que comença ens aporti felicitat, salut (sobretot), que les persones que estimo siguin felices i que trobin el què busquen...
Molt entrenament, molt amor, que pugui aconseguir els reptes que em proposi!!! i que tots vosaltres sigueu testimonis d'això!!


1 comentari:

Anònim ha dit...

Tot el que desitgis es fara realita! molts reptes i somnis!
Molt bon inici d'any per a tota la familia!iolanda